NiCare NiCare

Klachten

In geval van klachten

NiCare zal de begeleidingen, onderzoeken en behandelingen naar eer en geweten uitvoeren. Echter, het kan voorkomen dat u ergens ontevreden over bent en een klacht wil indienen. Wij adviseren om dit eerst met uw begeleider of behandelaar te bespreken. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan kunt u schriftelijk een melding maken van uw klacht. Hieronder leest u op welke wijze uw klacht in behandeling wordt genomen:

  1. Bespreek uw klacht met de betreffende begeleider of behandelaar.
  2. Komt u er niet uit met uw begeleider of behandelaar? Vul het klachtenformulier in en e-mail deze naar administratie@nicare.nl.
  3. De directrice neemt contact met u op om de klacht te bespreken.
  4. De directrice zal indien nodig met de betrokkenen in gesprek gaan en proberen tot een passende oplossing te komen.

Mocht onze klachtenprocedure onvoldoende voor u zijn, dan kunt u rechtstreeks terecht bij Erisietsmisgegaan. Een medewerker van de klachtencommissie probeert gezamenlijk de klacht op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze functionaris kan bemiddelen tussen u en NiCare zodat er samen alsnog een goede oplossing gevonden kan worden. De klachtencommissie Erisietsmisgegaan is te bereiken door te bellen naar 035-2031585 of stuur een mail naar info@erisietsmisgegaan.nl. Voor meer informatie kunt u kijken op https://erisietsmisgegaan.nl/.